2009-04-29

LOL of the day

-En kille ~17 pratar i mobilen med vad som verkar vara hans flickvän.
Killen: Jag är så kär i dig att jag skriver det på varenda sten, jag hoppas du får en i huvudet så du förstår hur jag känner.

-Två män ~30 sitter och lyfter tyngder.
Man 1: En elev hade trätt på kondomer på skolans datorer idag! Min kollega frågade varför han gjorde det.
Man 2: Varför gjorde han det för ?
Man 1: Han sa att han inte ville att datorerna skulle få virus.

-Tre tjejer, två av dem ~17 och den andra ~20 och en kille ~22 sitter och pratar.
Tjej 1 ~ 20: Jag mår inte så bra…
Tjej 2: Jag har tabletter!
Tjej 3: Jag har cigg!
Killen: Jag har alkohol!
tjuvlyssnat.se
HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA, am I they only one finding this funny?

Kisses Malmö

1 kommentar:

  1. HAHAHAHAHAHAHAHA du e så torr asså:D fast jag erkänner dom var ändå lite roliga :p

    SvaraRadera